Facebook reklama jako efektivní nástroj pro prodej nemovitosti

Facebook a sociální sítě obecně v dnešní době ovlivňují život každého z nás. Nemíním spekulovat zda pozitivně nebo negativně, nicméně bych vám rád ukázal, jakým způsobem lze sociálních sítí využít k prodeji vaší nemovitosti. Nevynechám také praktickou ukázku, jak fungují propagace na Facebooku v kombinaci s kvalitní prezentací nemovitosti.

Jak fungují Facebook reklamy

Ať chceme či ne, každý uživatel Facebooku je nějakým způsobem sledován. Facebook sbírá data o tom, jaké informace vás zajímají, na jaký obsah koukáte, a jaké zájmy obecně máte. Tyto informace následně využívá k tomu, aby inzerentům umožnil cílit na vás reklamu, která by pro vás mohla relevantní. Za toto inzerenti platí nemalé částky, které následně tvoří podstatnou část zisku společnosti Facebook.

Jak využít Facebook k prodeji nemovitosti?

Díky možnostem podrobného cílení je následně poměrně snadné najít teoretické zájemce o určitý typ nemovitosti. Jako příklad uvedu prodej stavebního pozemku v obci s kompletní občanskou vybaveností, který je vzdálený 5 minut od základní školy. Již při vytváření strategie prodeje víte, že byt s největší pravděpodobností bude zajímavý zejména pro lidi v rozmezí např. 20 – 40 let, kteří se mohou zajímat o výstavbu rodinných domů, stavební materiály nebo hypoteční úvěr. Pokud tímto způsobem následně reklamu nastavíte, Facebook bude vyhledávat tento typ lidí a bude ji doručovat těm nejvíce relevantním uživatelům. Díky tomu je možné zasáhnout během poměrně krátké doby tisíce lidí splňujících tato kritéria třeba v okolí 30 km od nemovitosti.

Pokud bude prezentace nemovitosti kvalitně zpracovaná a podpořena například videoprohlídkou, obsah se bude šířit ještě lépe díky reakcím od lidí, jako tomu bylo například u níže uvedeného případu, kdy se mi podařilo během 5 dní zasáhnout přes 10.000 lidí v okolí 30 km od obce Bystřec.

Chcete také zkusit, jak funguje Facebook reklama?

Věřím, že jsem vás přesvědčil, že Facebook reklama by měla být součástí každého prodeje nemovitosti, bez výjimky. Mnoho z nás tráví na sociálních sítích hodiny denně a v současné době se jedná o jeden z nejvíce efektivních nástrojů pro rychlý prodej za co nejvyšší možnou cenu. Pokud byste tedy chtěli vyzkoušet Facebook reklamu i při prodeji vaší nemovitosti, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím formuláře níže.

Potřebujete pomoct s prodejem nemovitosti?

Nedaří se Vám s prodejem, nebo chcete prodat nemovitosti rychle a za co nejvýhodnější cenu? Stačí, když vyplníte nezávazný formulář, já se Vám ozvu a probereme to.

Mojí prací je zprostředkování prodeje nemovitosti pro moje klienty. Na poli realit působím, od svého počátku, pod realitní kanceláří Hestia Group. Jsem mladý a mám blízko k novodobým technologiím. Z toho důvodu jich hojně využívám také při mé práci. Oblastí moji působnosti je okres Ústí nad Orlicí, kde také žiji. Vyznám se tu a jen tak dokáži dosáhnout špičkové kvality a dostupnosti mých služeb,
Komentáře