5 tipů, jak najít kupce Vaší nemovitosti

Tématem dnešního článku bude, jak již název napovídá, 5 hlavních tipů a triků, jak najít kupce vaší nemovitosti a to v co nejkratším čase a za co nejvyšší možnou kupní cenu. Jde o 5 praktických způsobů, které zajistí, že o zájemce o vaši nemovitost zkrátka nebude nouze.

1. Všichni z vašeho okolí musí vědět, že nemovitost prodáváte

Víte, že až 50 % nemovitostí se v praxi prodá mimo veřejnou inzerci? Tedy žádná inzerce, žádné realitní servery, prostě jen tak – z ručky do ručky. Část těchto prodejů je zajištěna díky práci realitních kanceláří s databází poptávajících. Podstatná část těchto nemovitostí je však prodávána mezi rodinou, přáteli, jejich přáteli, atd. Proto by každý z vašeho okolí by měl vědět, že prodáváte nemovitost. Prodáváte byt? Musí o něm vědět každý z obyvatel bytového domu. Neříkám, že vám to ihned musí zajistit kupce vaší nemovitosti, ale šance se podstatně zvyšuje.

2. Databáze poptávajících zájemců

Dalším z velice efektivních způsobů je databáze poptávající v okolí. Jedná se prakticky o seznam lidí, kteří shánějí podobný typ nemovitosti, jako je ta vaše. Výhodou tohoto způsobu shánění kupce je to, že se zpravidla jedná o velice relevantní zájemce. Pokud bude popis vaší nemovitosti odpovídat 50 možným poptávkám v té samé lokalitě, šance na rychlý prodej se zvyšuje přímo raketově. Jak se tedy dostat k této skupině lidí? Zkuste najít a kontaktovat regionální realitní kancelář. Rád bych zde vyzdvihl slovo regionální! Taková kancelář bude mít relevantní zájemce pouze z vaší lokality. Zde mohu doporučit především menší, lokální kanceláře, kde dává budování databáze poptávajících opravdový smysl.

Chcete získat přístup k databází poptávajících v Pardubickém či Královehradeckém kraji? Neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím formuláře!

3. Facebook propagace

Díky tomu, že se Facebook používá stále více jako prostředek pro distribuci reklamy, dá se toho krásně využít i při prodeji nemovitosti. Jak? Díky propagaci můžete zacílit například na lidi, kteří bydlí v okruhu 30 km od obce, kde se nachází vaše nemovitost. Propagace se dají podrobně cílit i podle věku, zájmů a je tak snadné připravit propagaci vaší nemovitosti na míru tak, aby odpovídala cílové skupině. Z těchto důvodů ani já nemohu vynechat Facebook propagace ze svých běžně nabízených služeb.

4. Inzertní a realitní servery

Realitní servery jsou klasický a nejčastěji využívaný nástroj pro prodej nemovitostí. I zde je ale potřeba myslet na okolnosti a to zejména při výběru inzertního respektive realitního serveru. Spousta lidí se snaží na inzerci nemovitosti co nejvíce ušetřit. Pokud chcete prodat opravdu výhodně a hlavně rychle musíte jít tam, kam chodí hledat nemovitosti nejvíce lidí.

Bohužel většina těchto efektivních portálů jsou poměrně drahý nástroj pro inzerci nemovitostí, kde má navíc soukromý prodejce podstatně omezené možnosti, neboť jsou určeny primárně pro realitní kanceláře. Dle mého názoru však bez nich přijdete o velkou spoustu možných zájemců a můžete svoji nemovitost prodávat delší dobu, nebo budete muset snižovat cenu, protože se na inzerát nepodívá dostatečný počet lidí. Nebojte se proto investice do prodeje své nemovitosti, nebo svěřte prodej nemovitosti do rukou profesionála, který to udělá za Vás!

5. Prodávejte i offline

Pokud chcete prodat rychle a za co nejvyšší cenu je nutné využít co nejvíce možných prodejních kanálů a offline je jedním z nich. Co mám na mysli offline prodejem? Tak na úvod je to například podpůrná vývěska s nabídkou na frekventovaných místech a také plachtu na nemovitosti. Zejména, pokud se opět jedná o frekventovanější místa, neměla by plachta NA PRODEJ na nemovitosti chybět. Také tím dáte vědět svému okolí, že vaši nemovitost prodáváte.

Jak najít kupce nemovitosti rychle a za nejvyšší možnou cenu?

Jak jsem již avizoval, pro dosažení rychlého a výhodného výsledku je nutné se zaměřit na všechny zdroje možných zájemců. Kombinovaně využít novodobé metody pro prodej jako jsou Facebook reklamy, realitní servery, ale nezapomínat také na osvědčené praktiky jako jsou plachty a navštěvované vývěsky. Tím nejefektivnějším pro prodej je samozřejmě databáze poptávajících. Pokud máte seznam lidí, kteří poptávají stejný typ nemovitosti, jaký prodáváte, a tento seznam je co nejvíce obsáhlý troufám si říci, že máte vyhráno!

Potřebujete pomoct s prodejem nemovitosti?

Nedaří se Vám s prodejem, nebo chcete prodat nemovitosti rychle a za co nejvýhodnější cenu? Stačí, když vyplníte nezávazný formulář, já se Vám ozvu a probereme to.

Mojí prací je zprostředkování prodeje nemovitosti pro moje klienty. Na poli realit působím, od svého počátku, pod realitní kanceláří Hestia Group. Jsem mladý a mám blízko k novodobým technologiím. Z toho důvodu jich hojně využívám také při mé práci. Oblastí moji působnosti je okres Ústí nad Orlicí, kde také žiji. Vyznám se tu a jen tak dokáži dosáhnout špičkové kvality a dostupnosti mých služeb,
Komentáře